dinsdag 20 januari 2015

Even een berichtje van mama/vrouwtje

"Vandaag is mijn mooie ventje precies 2 jaar bij mij... Wat ben ik toch een bofkont...
In twee jaar heeft hij mij zoveel geleerd. Ik ben sterker en zelfverzekerder geworden door hem. Hij heeft iemand waar hij 100% op kan vertrouwen, iemand die er altijd voor hem is. Wat me in die twee jaar heel erg duidelijk is geworden, is dat we zo enorm op elkaar lijken. Soms hebben we gewoon rust en regelmaat nodig, anders worden we chagrijnig. We kunnen zo blij zijn als een kind/puppy over iets wat voor anderen niet meer dan normaal is. We blijven allebei leren, soms op de makkelijke manier, maar meestal kiezen we de moeilijkste weg.
Odi, dankjewel. Dankjewel dat ik zoveel van jou heb mogen leren en nog steeds leer. Dankjewel dat je je vertrouwen aan mij hebt durven geven.
Ik hoop dat we nog heeeel veel tijd hebben samen.''





Geen opmerkingen:

Een reactie posten